Myydään 1v Maine Coon

Myydään 1v Maine Coon

ViestiKirjoittaja SamiLuoma » 12.06.2012 04:34

Myydään 1vuotias Maine Coon kissa. Laku on tuhkan harmaa
kaunis kolli kissa joka on hyvin seurallinen ja tarvitsee paljon aktiivisia leikkejä.
Laku on aika vaativa kissa dillä sen turkki tarvitsee päivitttäistä hoitoa kampaus päivitttäin
ja turkin pesu noin kerran kuussa. Maine Coon käyttäbät myös erikois ruokavaliota ja sen takia he kasvavatkin isoiksi. Laku tarvitsee uuden kodin mieluiten omakotitalosta jossa Laku saisi rauhassa temmeltää ja seikkailla. Laku pärjää hyvin koirien kanssa ja tähänkin mennessä Laku ei ole koskaan kajonnut huonekaluihin raapimaan. Pieni miinus Laskusta tulee kun öisin se pitää meteliä leikkii
ja eikä anna toisten juuri nukkua kun kaipaa hieman enemmän huomiota. Mukaan tulee paljon tarvikkeita
Esim iso raapimispuu ja iso kuljetus poksi. Koska Laku on rotu kissa niin pyytäisin hänestä 200€
ps. Laku leikattu ja painaa reilut 8kg täysikasvuinen voi painaa jopa 11kg joten myyn vain omakotitaloon.
Kuvia ja lisä tietoja voin antaa sähköpostiin. t sami
SamiLuoma

Re: Myydään 1v Maine Coon

ViestiKirjoittaja Sami Luoma » 12.06.2012 11:53

Kisu sijaitsee Turussa. Saa tulla katsomaan
Sami Luoma

ViestiKirjoittaja Vielä kissaton » 29.06.2012 21:34

Kuka haluaisi kissan, joka valvottaa yöt? Siksikö luovut?
Vielä kissaton

ViestiKirjoittaja Vieras » 03.12.2012 23:45

Vieläkö sinulla on kissa? Olemme etsineet kyseistä rotua olevaa kissaa kotiimme uudeksi perheen jäseneksi.
Vieras

ViestiKirjoittaja Jenni » 31.12.2012 23:51

Olsin kiinnostunut kissasta. Asun itse myös Turussa ja olen etsinyt tämänrotuista kissaa jo pitkään...

Sähköpostiosoitteeni on jennimarjaanasaari@gmail.com
Jenni

ViestiKirjoittaja päivänsäde » 12.02.2014 11:59

Hei! Asun OK talossa maaseudulla. On kissoista paljon tietoakertynyt. Kun olen kotoisin maatalosta. Olisin halukas ostamaan kisulin, jos vielä on vapaa?
s:postini on: puolikuu_43@hotmail.fi
Terv:H:Tammisto

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 12.02.2014 11:59
päivänsäde

Paluu Kissat